Wednesday, January 25, 2017

පිටසක්වල තරුණිය "නීන්" 11 කොටස…                 

පසුගිය කොටසින්..
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

"හහ්.. ඇයි ඔයා මාව මෙහෙට ගේන්න ඒ වගේ රැවටීමක් නොකර, බලයක් පාවිච්චි නොකලෙ නීන්..? "
දිනුක ඇහුවා..

"ගැහැණු ජීවීන්ට එහෙම බලයක් නැහැ. අපේ ලෝකෙ ඒ බලය තියෙන්නෙ පිරිමි ජීවීන්ට විතරයි..

එහෙම බලයක් තිබුනත් මට බෑ ඔයාට අනතුරක් කරන්න.. :( ඔයා හොද කෙනෙක්.. ඒත් තාත්තව හොයා ගන්න යන්න ඕනෙ නිසා, මට වෙන කරන්න දෙයක් තිබුනෙ නෑ.. " :(

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
එතැන් සිට...

"අපේ යානය කේල්ට අහු වෙනකොට  ජොම් දිශාව හදන එකේ වැඩ ඉවර කරලා තිබුනෙ නෑ. කේල්ට ඒ ගැන කිව්වට යානය ගැන තේරුම් ගන්න තරම් ශක්තියක් එයාට නෑ..

මම ඔයාගෙ ලෝකෙට ආවෙ එහෙම අහම්බෙන් කැරකුනු දිශාවකට යානය ගිය නිසා.. ඔයාගෙ ලෝකෙ ඉඳිද්දි මම දැක්කා ඒකෙ ඉඳලා පේන අනිත් ලෝකෙ.. ඒ නිසා මම හිතුවෙ ඒ මගේ ලෝකෙ කියලා.. මම ඇවිත් තියෙන්නෙ මගෙ තාත්තා ගියපු පෙම්ලො කුට්ටියට කියලා.. ඒත් ඒක එහෙම නෙමෙයි කියලා ඔයා කිව්වනෙ.. "

"නීන් ඇති!  දැන් ඔය කිසිම දේකින් වැඩක් නෑ.. ඔයා පාපොච්චාරණය කලා කියලා සිද්ධ වෙච්ච කිසිදෙයක් වෙනස් වෙන්නෙ නෑ..

මට කියනවා උන් මට කරන්න යන්නෙ මොනවද කියලා!! "

දිනුක කෝපයෙන් කිව්වා..

"කේල් ඔයාගෙ දැනුම උරා ගනී. ඊට පස්සෙ.. ඊට පස්සෙ ග්ලැගෝලට ඔයාගෙ ඇඟ ඇතුලෙ තියෙන දියරය බොන්න දෙයි.. :( "

"ග්ලැගෝලා?? ඒ කව්ද? "

"කේල් ලා උඩින් යන්නෙ ග්ලැගෝලගෙ පිටේ නැගලා.. අතීත කථා වල තියෙන විදිහට පිටසක්වල ජීවීන්ගෙ ඇග ඇතුලෙ තියන දියරය බොන්න දුන්නම උන් ශක්තිමත් වෙනවලු. "

දිනුකගේ මුව වියළී ගියා..
"ඒ කියන්නෙ උන් මාව මරණවා... "

"මට සමාවෙන්න දිනුක.. "
නීන් බොහෝ කණගාටුවෙන් එතනින් ඉවත්ව ගියා..

"මම මැරෙන්න.. මේ වගේ නොදන්න ලෝකෙක මැරෙන එකද මගේ අවසානය.. මම මෝඩයෙක්!  එදා පිටසක්වල යානෙ ගැන හොයන්න මම නැවතුනෙ නැත්නම්.. අද මේ විදිහට මැරෙන්න වෙන්නෙ නෑ..

                        ***
නීන් කෙලින්ම කේල් හමුවෙන්න ගියා..

"කේල් නායකතුමනි, ඔබේ  පොරොන්දුව මතකනෙ ඔබට.. මට තාත්තව හොයන්න යන්න ඕනෙ..  කරුණාකරලා ඒකට ඉඩ ලබා දෙන්න.."

කේල් මහ හඩින් හිනා වුනා..

"පොරොන්දුව.. මොන පොරොන්දුවද.. නීන් උබ හිතුවද මම උබේ තාත්තව මෙහෙට ගේන්න ඉඩ දෙයි කියලා..? මම එච්චර මෝඩයෙක් නෙමෙයි... මගේ නායකකම අහෝසි වෙයි ඌ ඒ වගේ දක්ෂකමක් කරලා  ආපහු මේ ලෝකෙට පය තිබ්බොත්..

පොරොන්දුව.. හහ් හහ් හා...
දැන් මම තවත් බලවත් වෙනවා!!! "

නීන් කෝපයට පත් වුනා..

"කේල් මාව රැවැට්ටුවා එහෙනම්.. >:(
නමුත් ඔහුට විරුද්ධව යමක් ඈ පැවසුවෙ නැහැ..

ජොම් ගේ මෙන් තමාගේත් අත් කපා දැමීමට කේල් නියෝග කලොත් පාඩුව සිදු වන්නේ තමාටම බැවින් නීන් නිහඩව එතනින් පිට වුනා.

නීන් ආපසු තමා ජීවත් වන පාෂාන කුට්ටිය තුළට ගොස් කල්පනා කලා.

"මම රැවටුනා.. අන්තිමේදි මට මගෙ තාත්තව ආපහු ගේන්න ලැබෙන්නෙත් නෑ..
ඒත් දිනුකව බේර ගන්න ඕනෙ.. ඔව්. කේල්ගෙන් දිනුකව බේර ගෙන එයාගෙ ලෝකෙට යන්න උදව් කරන්න ඕනෙ.
මුලින්ම බලන්න ඕනෙ යානය කොහෙද තියෙන්නෙ කියලා.."

නීන් කිසිදු ප්‍රතිචාරයක් නොදැක්වීම කේල්ට පුදුමයක් වුනා. ඇය කුමක් හෝ තමාට විරුද්ධව යමක් පැවසුවේ නම් ඇයවත් සිර කර දැමීමට හෝ අත් කපා දැමීමට අණ කිරීමට කේල් සූදානමින් සිටියා..

නීන් ස්ටෙක් පාෂාන කන්ද සොයාගෙන ගියා.. එම පාෂාන පතුරු , ජීවීන්ගේ සිරුරු කපාගෙන යාමට තරම් තියුනු ඒවා වුනා... එම නිසා ඔවුන් ඒවා උන්ඩ ලෙස භාවිතා කලා..
නීන් බොහෝ ප්‍රවේසමෙන් පතුරු කීපයක් එකතු කර ගත්තා.. තාත්තගෙ උණ්ඩ විදිනයක් ජොම් ළඟ තිබූ බව නීන්ට මතක් වුනා.. ඇය එයත් රැගෙන කේල්ගේ උමඟ ආසන්නයේ රැඳී සිටියා..

කේල්ගේ පිරිස එන හඩ ඇසුනු නිසා නීන් සැඟවී බලා සිටියා...

"පිටිපස්සෙ උමඟට දානවා ඕක..."

යානය තල්ලු කරගෙන ආ පිරිසට කේල් අණ දෙනු නීන්ට ඇසුනා..

'එහෙනම් පිටිපස්සෙ උමඟෙයි යානෙ  තියෙන්නෙ..'

ඔවුන් උමඟට යානය ඇතුළ් කර එතනින් ඉවත් වෙනතුරු නීන් ඉවසා සිටියා..
නමුත් ඔවුන් එතනින් පිටව ගියේ යානයේ මුරට කේල්ගේ පිරිසෙන් දෙදෙනෙක් දොරටුව අසල නවත්වලයි..

'කේල්, යානය ක්‍රියාත්මක කරන පාෂානය අයින් කරලා තිබුනොත් මොකද වෙන්නෙ.. තවත් පාෂානයක් හොයා ගන්න තවත් කල් යයි.. අනික ඒක ආරෝපණය කර ගන්නත් ඕනෙ.. බලමු... ඒත් යානය ගැන දැනුමක් කේල්ට නැති නිසා පාෂානය ගැන වැඩිය හිතන එකක් නැහැ.'

නීන් තවත් මඳ වේලාවක් බලා සිටියා..

තාත්තාගේ උණ්ඩ විදිනයට ඈ පාෂාන පතුරු ඇතුල් කලා.. මොහොතකින් උමං දොරටුවේ සිටි දෙදෙනා නීන් එල්ල කල පාෂාන පතුරු වැදී ඒවාට ශරීරය කැපී බිම වැටුනා..

හරි..

නීන් දෙවරක් නොසිතා උමඟට ගොස් යානයට ඇතුල් වුනා..

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

මීලඟ කොටසින් හමුවෙමු..

2 comments: